Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Στο στούντιο ηχογράφησης...


Τρελό ξέσπασμα σε γέλια το Σάββατο στο στούντιο ηχογράφησης. Μόλις η ηχογράφηση της Marine για το τραγούδι της Eurovision τελείωσε ΄περάσαμε στη δική μου ηχογράφηση για τη Tara...
Nα και η φωτογραφία. Επιβεβαιώνω ότι έχω πρόσωπο συνοφρυωμένο και ύφος αγχωμένο κι αυτό γιατί είμαι συνοφρυωμένη και αγχωμένη. Γκρρρ!!! Το να τραγουδάω και να παίζω κωμωδία είναι το φόρτε μου...
Ο Cristophe με έβαλε να ακούσω την πρώτη λήψη... Θεέ μου, είναι φρικτά ψεύτικο!! Ο κακομοίρης!! Νομίζω πως τα τύμπανα του και τα τύμπανα της Marine διαλύθηκαν (έλιωσαν αλλά εμείς δεν το λέμε) από το σοκ...
Ω λα λα, θα υποφέρετε κατά τη διάρκεια της βραδιάς της Tara Dunkan, Ταρόπληκτοι!!! 

Και στα Γαλλικά:
Enorme crise de fou rire samedi au studio d'enregistrement. Une fois l'enregistrement de Marine terminé pour la chanson pour l'Eurovision, on est passé à mon enregistrement pour Sortcelière...
Voici la photo. Je confirme si j'ai l'air crispé et angoissée, c'est parce que je suis crispée et angoissé. argh, chanter ou jouer la comédie, c'est vraiment pas mon truc...
Christophe m'a fait écouter la première prise...mon Dieu, c'est horriblement faux ! Le pauvre, je pense que ses tympans et ceux de Marine ont du fondre sous le choc...
Oh là là, vous allez souffrir lors de la Nuit Tara Duncan les taraddicts!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου